Додати в кошик
Введіть кількість:
Каталог товарів

Популярні питання

Ви можете відправити моє замовлення післяплатою?

 

Для покупців інтернет-магазину можлива оплата за товар при отриманні, тільки при доставці кур'єрською службою " Нова Пошта ".

 

 

Товар, представлений на вашому сайті, сертифікований і чи є у вас сертифікати?

 

Вся продукція, представлена ​​на нашому сайті, сертифікована і при необхідності ми відправляємо копію сертифіката.

 

 

Чи буде зберігатися гарантійний термін на газове обладнання, яке введено в експлуатацію без залучення фахівців сервісної служби?

 

У даному випадку гарантія на газове обладнання не буде збережена, так як згідно з вимогами заводів-виготовлювачів газового обладнання, гарантія діє тільки якщо введення в експлуатацію здійснено атестованим фахівцем сервісної організації.

 

Крім цього, первинне включення в роботу опалювального обладнання проводиться газопостачальної організацією або іншою організацією, яка уклала договір з газопостачальної організацією про співробітництво і виконанні зазначених робіт, під контролем газопостачальної організації.

 

 

Як часто необхідно проводити технічне обслуговування газового котла і чим відрізняється технічне обслуговування від гарантійного?

 

Технічне обслуговування або, так звані, регламентні роботи повинні проводитися не менше одного разу на рік. Це, безсумнівно, зменшує ризик виходу котла з ладу і попереджає можливі ремонтні роботи, а також впливає на роботу котла, пов'язану зі споживанням палива і його ККД.

 

У технічне обслуговування опалювальних котлів входить чистка окремих вузлів і деталей котла, в разі необхідності, регулювання автоматики котла.

 

Як правило, технічне обслуговування котлів проводиться після закінчення опалювального сезону або перед його початком. Потрібно врахувати, що технічне обслуговування повинно проводитися тільки підготовленими і атестованими фахівцями, які в обов'язковому порядку роблять відповідні позначки в договорах на технічне обслуговування.

 

Гарантійний ремонт проводиться в разі виходу з ладу деталей (вузлів, елементів) з вини заводу-виготовлювача, в період дії гарантійного терміну обслуговування. При цьому заміна деталей (вузлів, елементів), а також самі роботи по їх заміні здійснюються безкоштовно.